loading...
عجایب
سرطان بازدید : 62 نظرات (0)

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت 


قیمت محصول : 1040000 تومان


برند : Seagate



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت


 


نقد و بررسی تخصصی

یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران کامپیوتر حفاظت از اطلاعات ارزشمندشان بوده و یک فضای امن و مطمئن این نگرانی‌ها را برطرف می‌کند. این روزها شرکت‌های زیادی در حوزه‌ طراحی و تولید تجهیزات ذخیره‌سازی فعالیت می‌کنند و محصولات گوناگونی با امکانات، طراحی و قیمت‌‌های مختلف روانه بازار کرده‌اند. به تازگی شرکت معتبر سیگیت که اکنون یکی از برترین کمپانی‌ها در زمینه‌ی تولید محصولات ذخیره‌سازی اطلاعات شناخته می‌شود محصول جدیدی تحت‌عنوان Seagate Expansion Portable روانه‌ بازار کرده است. این شرکت که در سال 1978 تاسیس شد، در شهر کوپرتینو آمریکا قرار دارد و به همراه شرکت وسترن دو غول دنیای دخیره سازی اطلاعات بشمار میروند.

مقدمه

هارد‌دیسک اکسپنشن پرتابل (Expansion Portable) شرکت سیگیت محصولی باکیفیت، زیبا و سریع است که با قیمت مناسب خود محصولی کامل و مناسب هر نوع کاربری بشمار می‌رود. این محصول در سه ظرفیت 500 گیگابایت ، 1 ترابایت و 2 ترابایت عرضه شده است که بنا به نوع نیاز خود می‌توانید دست به انتخاب بزنید. اگر به دنبال یک هارد‌دیسک اکسترنال مطمئن و سریع و درعین‌حال کوچک هستید با ادامه ی این نقد و بررسی با دیجی کالا همراه باشید.

طراحی و ساخت

اکسپنشن پرتابل (Expansion Portable) یک هارد دیسک جمع و جور و خوش ساخت است که با ابعاد

14.8 × 80 × 117 میلی‌متری و تنها 170 گرم وزن قابلیت حمل آسان و راحت را فراهم میکند و به آسانی می‌توانید آن را در جیب و کیف لپ‌تاپ خود جای دهید. جنس بدنه‌ی این هارد از پلاستیک ساخته شده البته از نوع باکیفیت آن. درون این قاب پلاستیکی از یک هارد 2.5 اینچی استاندارد با سرعت 5400 دور در دقیقه استفاده شده. قسمت جلویی دستگاه، از موزاییک‌هایی مربعی تشکیل شده‌ است که کنارهم قرار گرفته‌اند. این ظاهر اکسپنشن پرتابل جدید را کاملا از هم‌نسلانش متمایز می‌کند. در قسمت بالا‌ی این هارد پورت اتصال کابل USB به چشم میخورد که جهت تامین برق مورد نیاز و هم به‌منظور انتقال اطلاعات کاربرد دارد پس Seagate Expansion Portable نیازی به آداپتور و یا منبع تغذیه جداگانه ندارد، زیرا قادر است برق مصرفی خود را از همان پورت USB که از طریق آن به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ متصل می‌شود تامین کند. کابل اتصال درون بسته بندی این محصول وجود دارد که با طول 46 سانتی‌متری خود به هیچ‌ وجه دست و پاگیر نیست. این هارد‌دیسک از رابط پرسرعت USB 3.0 برای انتقال اطلاعات بهره‌می‌برد. این رابط قادر است اطلاعات را با سرعتی تا سه‌برابر سریع‌تر از رابط قبلی خود یعنی USB 2.0 انتقال دهد. حداکثر پهنای باند رابط USB 3.0 در حدود 5 گیگابیت بر ثانیه است در حالی که برای USB 2.0 در حدود 480 مگابیت بر ثانیه می‌باشد (البته این سرعت در عمل کاملا متفاوت است) بنابراین شما با کمک USB3.0 سرعتی بسیار بالایی خواهید داشت و این باعث می‌شود که زمان انتقال اطلاعات بسیار کم شود که به معنی صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان شما می‌شود. البته این هارددیسک از رابط قدیمی‌تر USB 2.0 نیز پشتیبانی می‌کند.

امکانات و عملکرد

به لطف نصب و راه اندازی آسان، Seagate Expansion Portable علاوه بر کامپیوترهای شخصی و لپتاپ، قابلیت پشتیبانی کامل از مدیا پلیر‌ها‌ی خانگی و حتی کنسول‌های بازی را هم داراست و به راحتی میتوانید از این هارد برای افزایش فضای کنسول‌ بازی خود استفاده کنید. تنها باید به این نکته توجه داشته‌باشید که فرمت هارددیسک و فرمت قابل پشتیبانی دستگاه مورد نظر مطابقت داشته‌باشد.

این هارد برنامه‌ی بکاپ گیری یا رمزگذاری برروی خود ندارد اما این امکان از طریق برنامه‌های مربوط به این امر به آسانی امکان‌پذیراست. فرمت دستگاه توسط شرکت سازنده NTFS قرار داده شده که بدون هیچ تغییری و به راحتی با تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد و سیستم‌عامل ویندوز، اکسپنشن پرتابل جدید را به سرعت و بدون نیاز به نصب هیچ برنامه‌ای شناسایی می‌کند و قادر است اطلاعات را از روی آن بخواند یا روی آن کپی کند. اما اگر از سیستم عامل مک استفاده میکنید به راحتی و ظرف مدت تنها چند ثانیه می‌توانید فرمت را به +HFS تغییر داده و از این هارد استفاده کنید. در‌واقع با داشتن این محصول برای کامپیوتر مک خود از هارد‌دیسک‌های گران قیمت طراحی شده برای مک بی‌نیاز خواهید بود. حتی اگر تمایل به استفاده از این هارد برای هردو سیستم عامل مک و ویندوز دارید میتوانید فرمت آن را به exFAT تغییردهید.

جمع‌بندی

در نهایت اگر به دنبال یک هارد با ظرفیت بالا و در عین‌حال قابلیت حمل بالا، ابعاد و وزن مناسب هستید Seagate Expansion Portable یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. این هارد با کیفیت و خوش‌قیمت بهترین انتخاب برای کسانی است که نیاز به فضای بیشتر و قابل حمل دارند.


 



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تصاویر بیشتر
هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت
هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت
هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت
هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت
هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت


 


 

















هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...







رتبه: ۴٫۱ - ‏۳۹۱ مرورخرید اینترنتی هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت و قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال سیگیت از فروشگاه آنلاین ...





Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard ...







رتبه: ۴٫۳ - ‏۹ رأی - ‏‎ریال ۸٬۷۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۵٬۷۳۰٬۰۰۰Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت.





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion ظرفیت 2 ترابایت - ترب






‎ریال ۱۰٬۳۵۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۰٬۴۰۰٬۰۰۰
هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB.





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...







رتبه: ۰ - ‏۱ رأیمشاهده، بررسی و خرید هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت از بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران، ویگوبازار.





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت 2 ترابایت | هارد اکسترنال 2 ترابایت Seagate | هارد اکسترنال ... سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت ۲ ترابایتSeagate ...






هارددیسک اکسترنال سیگیت Expansion Portable مدل ... - آترا ...





Seagate Expansion Portable External Hard Drive - 2TB هارددیسک اکسترنال سیگیت Expansion Portable مدل STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. هارددیسک ...






External Hard Disk Seagate Expansion Portable ...





External Hard Disk Seagate Expansion Portable STEA2000400 - 2TB ، هارد اکسترنال ... از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به استفاده از پورت USB 3.0، دارای نشانگر LED، با ... هارد اکسترنال سیگیت اکسپنشن پرتابل ظرفیت 2 ترابایت ...






هارد اکسترنال سیگیت 2 ترابایت مدل Expansion Portable ...





Seagate Expansion Portable External Hard Drive 2TB هارد اکسترنال سیگیت 2 ترابایت با گارانتی اصلی هارد اکسترنال سیگیت 2 ترابایت مدل اکسپنشن به همراه یک کابل رابط 46 سانتی متری از نوع اتصال دهنده USB 3 عرضه می ... هارد اکسترنال سیگیت 2 ترابایت مدل Expansion Portable STEA2000400 ... ظرفيت, 2 ترابایت.






هارد اکسترنال سیگیت 2 ترابایت Seagate Expansion ...






۱۷ آذر ۱۳۹۶ - هارد اکسترنال سیگیت 2 ترابایت Seagate Expansion Portable STEA2000400 ... تولید کننده: Seagate; کدمحصول: Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB; موجودی: تمام شد ... از پرفروش ترین هارد دیسک های شرکت سگیت مدل Expansion Portable بوده که شرکت ... ظرفیت, 2 ترابایت.





هارد اکسترنال سیگیت مدل Seagate Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Seagate Expansion Portable ظرفیت 2 ترابایت از ... کد کالا #Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB.






خرید هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





معرفی تخصصی و خرید آنلاین هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت - گارانتی 2 ساله سازگار - ارسال به تمام ...






هارد اکسترنال سیگیت 2 ترابایت مدل اکسپنشن دسکتاپ ...





هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400. ظرفیت 2 ترابایتSeagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive – 2TB.






Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل اکسپنشن پرتابل با ظرفیت ۲ ترابایت.






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت ... ظرفیت:2 ترابایت; نوع حافظه:قابل حمل; نوع اتصال:باسیم; نوع رابط:USB 3.0 ...






هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable ...





هارد-اکسترنال-سيگيت-مدل-expansion-portable-stea2000400-ظرفيت-2-ترابايت-seagate-expansion-portable-stea2000400-external-hard-drive-2tb.






هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable ...





لیست قیمت هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت با بهترین قیمت در موتور جستجوی فانوس 724 خرید اینترنتی هارد ...






هاردديسک اکسترنال سيگيت Expansion Portable ...





هاردديسک اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت. Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB.






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





خرید هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت,قیمت هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت ...






فروش هارد اکسترنال+ Seagate Expansion Portable ...





جزئیات مقاوم در برابر شوک و لرزش ✘ مقاوم در برابر خش ✘ ظرفيت 2 ترابایت سورس ... اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت.






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ... - عرفان رایانه





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA1000400 ظرفیت 2 ترابایت. Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB. از 0 رای.






هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ... - ...





Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB با ... اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت.






هارد سیگیت اکسترنال ظرفیت 2 ترابایت expansion ...





هارد سیگیت اکسترنال با ظرفیت 2 ترابایت دارای کیفت عالی با سرعت انتقال ... هارد سیگیت اکسترنال Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت ۲ ترابایت ... هارد سیگیت اکسترنال از لحاظ ظاهری زیباتر شده و در مقایسه با ظاهر ساده‌ی مدل قبل، با ...






هارد اکسترنال Seagate مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال Seagate مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت؛ فروش آنلاين انواع هارد اکسترنال سیگیت با قيمت مناسب و گارانتي اصلي در ...






هارد اکسترنال 2 ترابایت Seagate EXPANSION مدل ... - شهر ...





هارد اکسترنال 2 ترابایت Seagate EXPANSION مدل STEA2000400. (3). رنگ : ... ظرفیت 2 ترابایت; رابط دستگاه USB 3.0; نوع حافظه قابل حمل. مشاهده سایر ... هارد اکسترنال EXPANSION PORTABLE تولید شرکت معروف سیگیت است. بیش از 38 سال ...






Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard ...





Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB , هاردديسک اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت ...






مقایسه هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable ... - ...





هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت, هارد اکسترنال اي ديتا مدل HD710 Pro ظرفيت 1 ترابايت ADATA HD710 Pro ...






قیمت خرید هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...







رتبه: ۹۷% - ‏۱۲۲ رأیقیمت هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 1 ترابایت. هارد دیسک اکسترنال ... هارد اکسترنال ترنسند 2 ترابایت StoreJet 25H3 ...





HDD EXTERNAL Seagate Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت اکسپنشن پرتابل ظرفیت 2 ترابایت ... مدل کالا: هارد دیسک اکسترنال سی گیت Expansion Portable STEA2000400 - 2TB; موجودی: لطفا تماس ...






هارد Seagate Expansion Portable STEA2000400 External ...





هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت بهترین هاردهای سال 2019 گارانتی سازگار.






Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. از 795,000 تومان. مشاهده. Seagate Expansion Portable External Hard Drive ...






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





مشخصات، قیمت و خرید هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت هارد اکسترنال «Expansion Portable» محصول شرکت «






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. 515,000 تومان. برچسب ها: hard disk هارد سیگیت ۲ترابایت. اضافه به سبد.






هارد اکسترنال برند سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال برند سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 با ظرفیت ۲ ترابایت. 1,090,000 تومان. ارسال دو روز پس از سفارش; قیمت غیرقطعی; ظرفیت: ۲ ...






سیگیت (Seagate) - sepantadigital





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. هارد اکسترنال «Expansion Portable» توسط شرکت «سیگیت» (Seagate) تولید و ...






Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB.






هاردديسک اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable ... - تبلت





هاردديسک اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت. Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive – 2TB ...






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت.






نقد و بررسی اجمالی هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion ...





۲ آبان ۱۳۹۷ - هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard ...






Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard ...





قیمت فروش و مشخصات هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت ، قیمت فروش و مشخصات Seagate Expansion Portable ...






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. ظرفیت 2 ترایایت نوع حافظه قابل حمل رابط USB 3.0 مقاوم در برابر ضربه و آب ...






هارد اکسترنال | سیگیت مدل Expansion Portable ...





خرید اینترنتی هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت و قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال سیگیت از فروشگاه آنلاین تاپ ...






هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت/ ظرفيت: 2 ترابايت/ نوع حافظه: قابل حمل/ نوع اتصال: باسيم/ نوع رابط USB 3.0 ...






قیمت هارد اکسترنال سیگیت 2 ترابایت - Expansion ...






موجود در انبار
قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت Seagate ،هارد اکسترنال سیگیت HARD External ... برای خرید هارد اکسترنال ، هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable می ... هارد Expansion Portable دارای ظرفیت 1 ترابایت و 2 ترابایت می باشد که اساسا ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB.






هارد اکسترنال سيگيت مدلSTEA2000 Expansion - بروزکالا





قیمت هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت |مشخصات هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ...






HDD Ext Seagate Expansion 2TB | هارد اکسترنال سیگیت





هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB






Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard ...





Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB ... هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت.






هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. قیمت: ناموجود (تماس ... Seagate Expansion Portable STEA2000400 External Hard Drive - 2TB ... هارد اکسترنال اي ديتا مدل HD710 Pro ظرفيت 1 ترابايت.






هارد اکسترنال Seagate Expansion Portable STEA2000400 ...





هارد اکسترنال سيگيت مدل STEB2000200 ظرفيت 2 ترابايت ابعاد 36.6 × 120 × 176 ميلي‌متر وزن 950 گرم ظرفيت 2 ترابايت نوع حافظه دسکتاپ نوع اتصال باسيم ...






هارد اکسترنال Seagate Expansion Portable STEA2000400 2TB





هاردديسک اکسترنال سيگيت مدل Expansion Desktop STEB2000200 ظرفيت 2 ترابايت مشخصات فيزيکي ابعاد 36.6 × 120 × 176 ميلي‌متر وزن 950 گرم مشخصات ...






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 محصول شرکت ...






هارد اکسترنال - امیر رایانه





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت ۲ ترابایت ۷۹۵,۰۰۰ تومان. انتخاب گزینه ها. 0.0. از 0 رای. ویژگی‌های محصول. ظرفیت: 2 ترابایت ...






هارد - امیر رایانه





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت ۲ ترابایت ... هارد دیسک اینترنال توشیبا DT01ACA100 ظرفیت ۱ ترابایت ۳۲ مگابایت کش.






Seagate Expansion STEA2000400 External Hard Drive - 2TB





Seagate Expansion STEA2000400 External Hard Drive 2TB قیمت خرید و مشخصات ... هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت.






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت ۲ ترابایت ... دسته: هارد اکسترنال برچسب: Expansion Portable STEA2000400, External Hard ... هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت ... ظرفیت. ۲ ترابایت. نوع حافظه. قابل حمل. نوع اتصال. باسیم. نوع رابط. USB 3.0.






بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار را بشناسید بعد خرید ...





۱۸ دی ۱۳۹۷ - هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت 2 ترابایت .... هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 با ظرفیت ۲ ترا ...






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت Seagate Expansion Portable نام فروشنده: کیش مهر براي دريافت اطلاعات بيشتر ...






هارد اکسترنال سيگيت Expansion Portable STEA2000400 ...





هارد اکسترنال سیگیت Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت ... از هارددیسک‌های ساخت سیگیت، مدل اکسپنشن پرتابل (Expansion Portable) است.






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت ۲ ترابایت – فروشگاه اینترنتی برنزی.






هارد های سیگیت ۲ ترا – فروشگاه کالای دیجیتال پازل رایانه





هارد های سیگیت 2 ترا. selected='selected' پرفروش‌ترین ... هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت ۲ ترابایت. ناموجود · سیگیت.






هارد سیگیت 2 ترابایت - شیپور





۱۶ تیر ۱۳۹۸ - هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت کاملا نو.






هاردديسک اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable ... - دلتا مال





... اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA4000400 ظرفيت 4 ترابايت ... و قسمت جلویی هارد طوری طراحی شده که علاوه‌بر زیبایی،اصطکاک بیشتری ایجاد می ...






هارد اکسترنال سیگیت اکسپنشن پرتابل ظرفیت 2 ...





هارد اکسترنال سیگیت اکسپنشن پرتابل ظرفیت 2 ترابایت External Hard Disk ... External Hard Disk Seagate Expansion Portable STEA2000400 - 2TB ... از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به استفاده از پورت USB 3.0، دارای نشانگر LED، با ...






خرید هارد دیسک اکسترنال قسطی | ایران رنتر ، فروش اقساطی





هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل Backup Plus Hub Desktop ظرفیت 4 ترابایت. ناموجود. هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ...






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت – 4. نویسنده: مدیرسایت ۱۷/دی/۱۳۹۶ -۰۴:۱۴. دسته بندی ها: ...






تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات صفحه 1 | بهترین فروشنده





هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت 2 ترابایت. 195,000 ... هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت ...






هارد – مرکز کامپیوتر کاشی زاده





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت ۲ ترابایت. هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ...






هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





خرید، فروش و قیمت هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت ضد ضربه و ضد آب و آنتی شوک، بهترین مارک برند HDD ...






هارد اکسترنال - فروشگاه آنلاین اتما





900,000 تومان. هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85 ظرفیت 2 ترابایت ... هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت ...






بررسی اطلاعات هارد Hard External Segate Expansion ...





هارد 2 ترابایت اکسترنال سی گیت مدل Expansion Portable ... هارد Hard External Segate Expansion Portable STEA2000400 -2TB نام دارد این هارد دیسک در ظرفیت های ...






هارددیسک اکسترنال سیگیت Expansion Portable ...





هارددیسک اکسترنال سیگیت Expansion Portable STEA2000400 2 ترابایت ... External Hard Drive - 2TB انواع هارد دیسک اکسترنال سیگیت جدیدترین مدل هارد ...






هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable - 2T ...





شرکت سیگیت سازنده هاردهای اکسترنال این بار هارد دیسک Expansion Portable را با ... اکسپشن پورتابل با ظرفیت 1 ترابایت و 2 ترابایت و ظاهری زیبا هارد دیسک ...






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ظرفیت 2 ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. ابعاد. 14.8 × 80 × 117 میلی‌متر. وزن. 170 گرم. مشخصات فنی. ظرفیت. 2 ترابایت.






هارد اکسترنال سیگیت مدل اکسپنشن پرتابل ظرفیت 2 ...





Seagate Expansion Portable External Hard Drive - 2TB هارد اکسترنال سیگیت مدل اکسپنشن پرتابل ظرفیت 2 ترابایت.






هارد اکسترنال اي ديتا مدل HD710 Pro ظرفيت 4 ترابايت





هارد اکسترنال سيگيت مدل Backup Plus Portable ظرفيت 5 ترابايت. سیگیت ... هارد اکسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت.






هارد اکسترنال سیگیت Expansion 2TB STEA2000400 - ...





خرید اینترنتی هارد اکسترنال سیگیت Expansion 2TB STEA2000400 با بهترین قیمت در فروشگاه آنلاین جیبانو. با حمل رایگان، ... جدیدترین هارد دیسک اکسترنال قابل حمل. ... ظرفیت: 2 ترابایت; نوع اتصال: USB 3.1 Micro B Gen 1; قابل حمل .... هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements Portable 4TB WDBU6Y0040BBK-WESN.






مشخصات و قیمت روز خرید و فروش هارد اکسترنال سیگیت مدل ...





مدل, هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت. مقاوم در برابر ضربه. مقاوم در برابر آب. نوع رابط, USB 3.0. نوع حافظه, قابل حمل.













تصاویر بیشتر برای هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایتگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d








هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A65 ظرفیت 2 ترابایت





۳ ساعت پیش - هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A65 ظرفیت 2 ترابایت قیمت ... سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت.






Seagate Expansion Portable 2TB - مشخصات، قیمت و خرید ...





خرید هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ظرفیت 2 ترابایت و قیمت انواع هارد اکسترنال Seagate در فروشگاه اینترنتی شاپ.آی‌آر. جدیدترین مدل‌های هارد ...






هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ...





هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA1000400 ظرفیت 1 ترابایت ... این محصول در سه ظرفیت 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت عرضه شده ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • چهارشنبه 27 آذر 1398
  • سه شنبه 26 آذر 1398
  • دوشنبه 25 آذر 1398
  • يکشنبه 24 آذر 1398
  • شنبه 23 آذر 1398
  • جمعه 22 آذر 1398
  • پنجشنبه 21 آذر 1398
  • چهارشنبه 20 آذر 1398
  • سه شنبه 19 آذر 1398
  • دوشنبه 18 آذر 1398
  • يکشنبه 17 آذر 1398
  • شنبه 16 آذر 1398
  • جمعه 15 آذر 1398
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • چهارشنبه 13 آذر 1398
  • سه شنبه 12 آذر 1398
  • دوشنبه 11 آذر 1398
  • يکشنبه 10 آذر 1398
  • شنبه 09 آذر 1398
  • جمعه 08 آذر 1398
  • پنجشنبه 07 آذر 1398
  • چهارشنبه 06 آذر 1398
  • سه شنبه 05 آذر 1398
  • دوشنبه 04 آذر 1398
  • يکشنبه 03 آذر 1398
  • شنبه 02 آذر 1398
  • جمعه 01 آذر 1398
  • شنبه 25 آبان 1398
  • جمعه 24 آبان 1398
  • پنجشنبه 23 آبان 1398
  • چهارشنبه 22 آبان 1398
  • سه شنبه 21 آبان 1398
  • دوشنبه 20 آبان 1398
  • يکشنبه 19 آبان 1398
  • شنبه 18 آبان 1398
  • جمعه 17 آبان 1398
  • پنجشنبه 16 آبان 1398
  • چهارشنبه 15 آبان 1398
  • سه شنبه 14 آبان 1398
  • دوشنبه 13 آبان 1398
  • يکشنبه 12 آبان 1398
  • شنبه 11 آبان 1398
  • جمعه 10 آبان 1398
  • پنجشنبه 09 آبان 1398
  • چهارشنبه 08 آبان 1398
  • سه شنبه 07 آبان 1398
  • دوشنبه 06 آبان 1398
  • يکشنبه 05 آبان 1398
  • شنبه 04 آبان 1398
  • جمعه 03 آبان 1398
  • پنجشنبه 02 آبان 1398
  • چهارشنبه 01 آبان 1398
  • سه شنبه 30 مهر 1398
  • دوشنبه 29 مهر 1398
  • يکشنبه 28 مهر 1398
  • شنبه 27 مهر 1398
  • جمعه 26 مهر 1398
  • پنجشنبه 25 مهر 1398
  • چهارشنبه 24 مهر 1398
  • سه شنبه 23 مهر 1398
  • دوشنبه 22 مهر 1398
  • يکشنبه 21 مهر 1398
  • شنبه 20 مهر 1398
  • جمعه 19 مهر 1398
  • پنجشنبه 18 مهر 1398
  • چهارشنبه 17 مهر 1398
  • سه شنبه 16 مهر 1398
  • دوشنبه 15 مهر 1398
  • يکشنبه 14 مهر 1398
  • شنبه 13 مهر 1398
  • جمعه 12 مهر 1398
  • پنجشنبه 11 مهر 1398
  • چهارشنبه 10 مهر 1398
  • سه شنبه 09 مهر 1398
  • دوشنبه 08 مهر 1398
  • يکشنبه 07 مهر 1398
  • شنبه 06 مهر 1398
  • جمعه 05 مهر 1398
  • پنجشنبه 04 مهر 1398
  • چهارشنبه 03 مهر 1398
  • سه شنبه 02 مهر 1398
  • دوشنبه 01 مهر 1398
  • يکشنبه 31 شهريور 1398
  • شنبه 30 شهريور 1398
  • جمعه 29 شهريور 1398
  • پنجشنبه 28 شهريور 1398
  • چهارشنبه 27 شهريور 1398
  • سه شنبه 26 شهريور 1398
  • دوشنبه 25 شهريور 1398
  • يکشنبه 24 شهريور 1398
  • شنبه 23 شهريور 1398
  • جمعه 22 شهريور 1398
  • جمعه 10 خرداد 1398
  • دوشنبه 06 خرداد 1398
  • يکشنبه 05 خرداد 1398
  • شنبه 28 ارديبهشت 1398
  • جمعه 27 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1398
  • شنبه 21 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1398
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398
  • چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1398
  • شنبه 07 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1398
  • پنجشنبه 29 فروردين 1398
  • چهارشنبه 28 فروردين 1398
  • دوشنبه 26 فروردين 1398
  • يکشنبه 25 فروردين 1398
  • شنبه 24 فروردين 1398
  • جمعه 23 فروردين 1398
  • پنجشنبه 22 فروردين 1398
  • جمعه 16 فروردين 1398
  • پنجشنبه 15 فروردين 1398
  • چهارشنبه 14 فروردين 1398
  • سه شنبه 13 فروردين 1398
  • جمعه 09 فروردين 1398
  • پنجشنبه 08 فروردين 1398
  • چهارشنبه 07 فروردين 1398
  • شنبه 03 فروردين 1398
  • جمعه 02 فروردين 1398
  • چهارشنبه 29 اسفند 1397
  • چهارشنبه 22 اسفند 1397
  • سه شنبه 21 اسفند 1397
  • يکشنبه 19 اسفند 1397
  • شنبه 18 اسفند 1397
  • چهارشنبه 15 اسفند 1397
  • سه شنبه 14 اسفند 1397
  • يکشنبه 12 اسفند 1397
  • شنبه 11 اسفند 1397
  • جمعه 10 اسفند 1397
  • پنجشنبه 09 اسفند 1397
  • سه شنبه 07 اسفند 1397
  • يکشنبه 05 اسفند 1397
  • شنبه 04 اسفند 1397
  • جمعه 03 اسفند 1397
  • چهارشنبه 01 اسفند 1397
  • سه شنبه 30 بهمن 1397
  • يکشنبه 28 بهمن 1397
  • جمعه 26 بهمن 1397
  • پنجشنبه 25 بهمن 1397
  • چهارشنبه 24 بهمن 1397
  • سه شنبه 23 بهمن 1397
  • دوشنبه 22 بهمن 1397
  • جمعه 19 بهمن 1397
  • پنجشنبه 18 بهمن 1397
  • سه شنبه 16 بهمن 1397
  • سه شنبه 09 بهمن 1397
  • يکشنبه 07 بهمن 1397
  • شنبه 06 بهمن 1397
  • جمعه 05 بهمن 1397
  • پنجشنبه 04 بهمن 1397
  • چهارشنبه 03 بهمن 1397
  • شنبه 01 دی 1397
  • چهارشنبه 28 آذر 1397
  • دوشنبه 26 آذر 1397
  • شنبه 24 آذر 1397
  • جمعه 23 آذر 1397
  • چهارشنبه 21 آذر 1397
  • سه شنبه 13 آذر 1397
  • يکشنبه 11 آذر 1397
  • شنبه 10 آذر 1397
  • جمعه 09 آذر 1397
  • چهارشنبه 07 آذر 1397
  • سه شنبه 06 آذر 1397
  • دوشنبه 05 آذر 1397
  • يکشنبه 04 آذر 1397
  • شنبه 03 آذر 1397
  • جمعه 02 آذر 1397
  • پنجشنبه 01 آذر 1397
  • چهارشنبه 30 آبان 1397
  • جمعه 25 آبان 1397
  • پنجشنبه 24 آبان 1397
  • چهارشنبه 23 آبان 1397
  • سه شنبه 22 آبان 1397
  • دوشنبه 21 آبان 1397
  • يکشنبه 20 آبان 1397
  • شنبه 19 آبان 1397
  • جمعه 18 آبان 1397
  • پنجشنبه 17 آبان 1397
  • سه شنبه 15 آبان 1397
  • يکشنبه 13 آبان 1397
  • جمعه 11 آبان 1397